Прагнете до того, щоб Ваш сайт завжди був у відмінній формі? Звертайтеся до нас! Розробивши сайт і отримавши розрахунок, ми не залишаємо клієнта наодинці з тими проблемами, які можуть виникнути при подальшій роботі з сайтом. Ми пропонуємо послуги супроводу та підтримки сайтів в Львові. Зрозуміло, що набір послуг, що входять в супровід сайту може сильно різнитися. Ми знаємо, що необхідно зробити для того, щоб відвідувачі Вашого сайту бачили перед собою професійний, корисний та актуальний ресурс, не викликає сумнівів у достовірності і якості представленої на ньому інформації.
Замовляючи супровід сайту в студії Вебсайт, ви можете бути впевнені, що роботи будуть виконані бездоганно і точно в строк. Адже ви довіряєте роботу професіоналам!
Всі сучасні сайти на даний момент часу створюються на основі системи управління сайтом – «движка». Будь-якого нашого клієнта цікавить питання – чи зможе він самостійно повністю керувати сайтом за допомогою системи управління сайтом. Ми відповідаємо на це питання – ні, не зможе. Звичайно, система управління сайтом створена не просто так, і дозволяє клієнтові керувати і змінювати заздалегідь певні області сайту. Наприклад, вносити нові документи, видаляти старі, вносити правки в тексти, змінювати зображення, працювати з каталогом товарів, керувати меню на сайті і так далі. Однак є грань, за яку може переступити тільки людина, що володіє якоюсь кваліфікацією в галузі створення сайтів, і чим глибше необхідно внести правки, тим більше серйозні знання потрібні.
Одна з наших основних послуг – це професійна технічна підтримка сайту. Під підтримкою сайту в нашій компанії розуміється технічна підтримка працездатності сайту, внесення змін у сайт на вимогу замовника, доробка програмних модулів і вирішення насущних питань, пов’язаних з функціонуванням Вашого сайту, наприклад своєчасне продовження хостингу та доменних імен.
Ми надаємо інформаційну, дизайнерську і технічну підтримку сайту, а саме:
- написання статей для підтримки позицій сайту після розкрутки, що є необхідною умовою для підтримки позицій сайту;
- наповнення сайту інформацією замовника;
- розміщення оголошень про послуги на електронних дошках оголошень;
- доконфігурування сайту на вимогу;
- редизайн елементів сайту на вимогу;
- сезонний редизайн сайту на вимогу;
- консультації по сайту;
- повний редизайн сайту (не частіше, ніж 1 раз на рік);
- повне переконфігуруванні сайту (не частіше, ніж 1 раз на рік);
- технічна підтримка (гарантуємо працездатність сайту, захист від зломів).
Вартість щомісячного супроводу сайту визначається в індивідуальному порядку в залежності від обсягу робіт.
Мінімальна вартість супроводу сайту – 400 грн / місяць. При цьому на супровід сайту відводиться 32 години на рік.
У рамках договору підтримки сайту ми розробляємо банери, вносимо правки в шаблони, додаємо або змінюємо інформацію за запитом власників сайту, доповнюємо або змінюємо інформацію в каталозі продукції, надаємо консультаційну допомогу.
Підтримка сайту в нашій компанії здійснюється за двома типами договорів. Перший тип договору – договір на підтримку сайту з щомісячною абонентською платою. При укладенні такого договору ми, спільно із замовником, визначаємо приблизний обсяг нашої роботи на місяць і на підставі цього обсягу погоджуємо із замовником вартість щомісячної підтримки сайту. На цьому ж етапі узгоджується кількість можливих звернень в місяць і середній обсяг роботи по одному такому поводженню. Незважаючи на те, що в договорі прописано кількість звернень в місяць, ми не відправимо замовника геть, якщо у нього виходить перевищення ліміту, і, навряд чи будемо робити збільшення вартості договору (якщо тільки перевищення звернень не носить систематичний характер, або обсяг несподіваних робіт серйозно перевищує запланований обсяг). Такі договори мають переважне право обслуговування. Середня вартість такого договору підтримки коливається від 400 до 4 000 грн на місяць. На сьогоднішній день це набагато дешевше зарплати штатного фахівця – технолога.
Другий варіант договору технічної підтримки – договір підтримки за фактично надані послуги. Такий договір не передбачає жодних щомісячних платежів, оплачуються тільки необхідні клієнту послуги. Кожна нова послуга оцінюється окремо, підписується новий бланк замовлення на цю послугу і клієнтові виставляється рахунок за конкретно виконані дії. Цей варіант хороший для компаній, у яких роботи з оновлення або зміні сайту виникають рідко, і їм немає сенсу платити нам щомісяця. Мінуси такого підходу теж очевидні – втрата часу на оцінку завдання і на оформлення необхідних документів. Ще одним істотним мінусом є те, що такі договори обслуговуються в порядку загальної черги, у міру появи незайнятого часу у технічних фахівців.
Ми не гарантуємо укладення договору підтримки будь-якого сайту, який зроблений не в нашій компанії. Ми готові допомагати обслуговувати будь-які сайти, але, ми, швидше за все, не візьмемо на підтримку Ваш сайт, якщо Вам потрібно внести суттєві зміни в систему управління сайтом, особливо якщо ця система управління одна з перерахованих нижче: Joomla, Drupal, WorldPress, Bitrix, Umi.CMS. Всі інші системи управління можуть бути оцінені окремо нашими програмістами, і на підставі цієї оцінки, буде прийнято рішення про укладення або не укладання такого договору.
Наша позиція пояснюється дуже просто – внесення змін до цих CMS в ряді випадків будуть коштувати у нас дорожче, і виконуватися довше, ніж у тій компанії, де був розроблений Ваш сайт.
Час реакції на договори з переважним правом обслуговування в середньому становить 8 годин (мається на увазі робочий час робочих днів).
Підтримка сайту у компанії розробника це гарантія чіткої і грамотної реалізації Ваших завдань, своєчасного внесення і зміни інформації, гарантія відсутності технічних помилок і збоїв при внесенні змін. Пам’ятайте, створення сайту і підтримка сайту це технічно складні дії, не варто довіряти їх неспеціалістам, найкраще працювати з професіоналами.